Stå stærkere i fremtidens ledelse og salg

Jens Dalgaard

Ejer og adm. Direktør i TACK International Danmark

Hvem er Jens Dalgaard
Jens Dalgaard har en baggrund fra Copenhagen Business School og har bl.a. været direktør for det tidligere Kløver Mælk samt ejer af ure.dk. I dag er han adm. Direktør for TACK International, hvor han også fungere som konsulent og underviser på skræddersyede udviklingsforløb til en lang række af danske virksomheder. Derudover har han også skrevet bogen "e-kundeservice - nøglen til fremtidens handel". (2016)

Det får du ud af et foredrag med Jens Dalgaard
Med et foredrag af Jens Dalgaard vil du være garanteret brugbare og værdifulde værktøjer, som styrker din ledelse, salg og personlig udvikling. Jens Dalgaard har en bred erhvervserfaring og har gennem sit arbejde i TACK International de sidste 20 år arbejdet tæt sammen med en række af landets førende virksomheder, hvor han også har fungeret som coach og mentor indenfor ledelse og salg.

Derfor skal du booke et foredrag med Jens Dalgaard
Du vil opleve en foredragsholder, som er særdeles passioneret omkring god ledelse, bedre salg samt at styrke din personlige udvikling i processen. Du vil opleve et foredrag, som trækker på mange årtiers erfaringer fra mange brancher. Derudover vil du også opleve et foredrag, som tør udfordre status quo for at ryste til normalens grundvold og skabe en bedre forudsætning for et godt arbejdsmiljø, styrket motivation, god ledelse og fremragende salgsarbejde.

Foredraget bliver skræddersyet ud fra en grundig behovsafdækning, så du kommer I mål med netop dine ønsker og dit formål.

Du kan også booke Jens Dalgaard til online foredrag og virtuelle arrangementer

Foredrag

Fremtidens ledelse

Vi skal forstå det enkelte menneske og den opgave de sidder i, og sørge for at den motivation vi leverer til vores medarbejdere, den er individuel og hjælper dem, der hvor de er.

Et arsenal af KPI’er kan fjerne den holistiske tilgang til opgaven. Det kan også risikere at fratage ledelsesretten fra den enkelte leder. Der resulterer i management og ikke leadership.

Medarbejdere søger den større mening – og det kræver en anden form for ledelse, så medarbejderen kan se den større mening med den enkelte opgave.

Fremtidens ledelse bliver langt mere 1:1, hvor der bliver altafgørende at løbende motivere det enkelte menneske, der hvor de er og sørger for at håndtere de udfordringer, som medarbejderen måtte have – professionelt eller privat – sammen med dem og sikre os, at de tager læring med dig fra rejsen, så de bliver dygtigere og stærkere til at håndtere den samme opgave i fremtiden.


Øg dit salg med bedre relationer

En stærk relation kræver bl.a. indgående forståelse for din egen adfærd. Når du har en forståelse for din egen adfærd, så har du også langt større mulighed for at skabe en værdifuld forskel for andre mennesker. Hvis du vil behandle kunderne ens, så er du nødt til at behandle dem forskelligt. Bedre relationer vil give et længere varende salgsforløb som du kan arbejde strategisk og taktisk med. Det handler om mere end bare at behovsudvikle. Det drejer sig om en grundig forståelse for kundens forretning og dermed skabe en længerevarende relation. Med din grundige forståelse for kunden og deres forretning kan du være foran og have et overskud til at være på være en kompetent og tillidsfuld samarbejdspartner. Hvis du kan vejlede, rådgive og tilføre ny viden, som gør, at kunden arbejder rigtigt med det de modtager fra dig, så udvikler relationen sig fra leverandør til partnerskab.


Når teknologien udfordrer salget

I takt med den teknologiske udvikling bliver salgsrollen mere og mere udfordret. Det er ikke længere sælgeren, som har eneret på viden om produktet/servicen. Det betyder langt mindre menneskelig interaktion – og mindre tid hos sælgeren. Men samtidig stiller kunden større og større krav til service, relation og vejledning.

Sælgeren skal i dag – og i fremtiden - ikke blot være en sælger. Fremtidens salg består af mange elementer; tillid, nærvær, coaching, rådgivning, networking og meget andet. Kort sagt, relationer og tætte kundeforhold vil få en afgørende faktor i fremtiden salg.

Hvis man skal klare sig i fremtiden, bliver man nødt til at gentænke sin forretning. Man kan sagtens dyrke den menneskelige relation selvom det foregår digitalt – enten via personlige mails, live chat, der afdækker kundens behov eller anden form for online service, der overrasker kunden og skaber positiv branding. Det kræver blot, at du tænker du af boksen.

Jens Dalgaard har stor erfaring med salg og salgsledelse og er derudover også en af forfatterne til bogen "e-kundeservice - nøglen til fremtidens handel". Han vil sammen med dig tage en tæt dialog om det præcise indhold, så foredraget taler ind i jeres branche, situation og virkelighed.


Personlig effektivitet – din vej til større arbejdsglæde og bedre resultater

Tid er en knap ressource. Hvis vi mister tid, så får vi den aldrig tilbage. Derfor er det vigtigt, at vi bruger vores tid bedst muligt. At være effektivt giver overskud til at have tid til hinanden.

Jo større ansvar du har for din egen tid, jo større er risikoen for, at du bruger din tid forkert – eller decideret spilder den. Gå ind og se på, hvordan du arbejder med dine opgaver, hvilke opgaver er vigtige for dig og, hvordan fordeler du din tid ift. den prioritering.

Personlig effektivitet handler også om, at du som leder går foran og viser, hvordan gode planer og struktur skabes. Skab ordentlige regler for, hvordan vi bruger hinandens tid, så der skabes en god kultur for god effektivitet, så du kommer ineffektiviteten i organisationen til livs. En stærk kultur omkring, hvordan vi bruger vores kostbare tid kan give overskud til nærvær og langt større arbejdsglæde, bedre resultater og motivation.


Podcast

Lyt til Jens Dalgaard hos TACK TALKS

Jens Dalgaard er frekventeret gæst i TACK TALKS som er produceret af TACK International. 

Her vil du opleve Jens Dalgaard og andre af eksperterne fra TACK International dele ud af deres viden og erfaringer på en lang række områder for, at du kan stå stærkere i din professionelle hverdag.


Referencer på vej