Få succes ved at bruge viden om hjernen i salg og markedsføring

Niels-Henrik Bruun Iversen

Idéudvikler, kommunikationsrådgiver, iværksætter og foredragsholder

Hvem er Niels-Henrik Bruun Iversen

Niels-Henrik er serieiværksætter og startede sin første virksomhed i 1980. Herefter er det blevet til flere virksomheder, som alle er drevet på samme tid: Reklamebureau, lokalradio, lydstudie, landsdækkende avis og firstmover med produktion, booking og digitalisering af biografreklamer til danske biografer.

Niels-Henrik har solgt sine virksomheder med en plan om at gå på pension. Men han er iværksætter og startede derfor endnu en virksomhed, der leverer idéudvikling, kommunikationsrådgivning, kampagner og koncepter for virksomheder og organisationer. Han er selv idéudvikler og tekstforfatter og trækker på et netværk af designere, journalister, filmfotografer og eventmagere.

Det får du ud af et foredrag med Niels-Henrik Bruun Iversen

”Vi har mange idéer, vi ikke har fået endnu”. Det er Niels-Henriks slogan, som han i øvrigt har copyright på.

Niels-Henrik Bruun Iversen giver dig indsigt og viden om, hvad det vil sige at være unik i business. Og om hvordan du kan arbejde med kommunikation, branding og salg på nye måder. Det handler om at håndtere vigtig viden og fantasi. Niels-Henrik giver dig viden om, hvordan hjernens højre- og venstre halvdel er modsætninger, og hvordan du kan påvirke dine kunders hjerne i en ønsket retning. Når du ved det, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

Derfor skal du booke et foredrag med Niels-Henrik Bruun Iversen

Niels-Henrik giver dig værdifuld viden om at være unik nok i business og privat. Om branding, kommunikation og salg og om at håndtere vigtig viden og fantasi. Niels-Henriks unikke erfaring og baggrund giver dig en passioneret foredragsholder, som giver dig brugbar viden og værktøjer, som du kan bruge personligt og professionelt.

Du kan også booke Niels-Henrik Bruun Iversen til online foredrag og virtuelle arrangementer

Foredrag

Brug hjernen og fantasi i din markedsføring

Hør hvordan du kan bruge fantasi og vigtig viden om din og kundens hjerne.

Foredraget handler om hvordan hjernens højre- og venstre halvdel er modsætninger, og kan påvirkes. Du får vigtig viden om, hvordan din og kundens hjerne virker og kan samarbejde. Hvordan du kan påvirke og styrke din kommunikation med kunder, medarbejdere og alle andre (også privat).

Albert Einstein, Piet Hein og John Lennon citeres med udsagn, der forholder sig til forholdet mellem viden og fantasi, og hvordan du kan bruge viden og fantasi i business og privat. 

Niels-Henrik Bruun Iversen siger om sit foredrag:
”Det handler om at VISE, BEVISE og OVERBEVISE. Det handler om at bruge vigtig viden og fantasi”


Sådan bliver din virksomhed unik i kundens hjerne

Hør hvad der får kunder til at købe din vare, og hvordan du målretter dine budskaber derefter.

Du får vigtig viden om, hvad det vil sige at være unik og være unik nok i business. Det handler om din virksomhed. Om reklame og markedsføring. Om design og kommunikation. Om branding og særkender. Det handler især om, hvad der får kunder til at købe din vare eller tjenesteydelse.

Niels-Henrik leverer en facitliste med de 10 eneste årsager til at kunder køber en vare eller tjenesteydelse. Du får konkrete eksempler på, hvordan købsmotiverne også er holdningsmotiver, og hvordan du kan målrette budskaber til forskellige målgrupper. Foredraget handler om branding, kommunikation og salg.

Niels-Henrik Bruun Iversen siger om sit foredrag:
”Ingen kan lægge et strudseæg, hvis man kun har en hønserøv. Men man kan lægge et guldæg, hvis man bruger vigtig viden og fantasi”


 

William H. Hansen

Erhvervsnetværk

”Vi blev overraskede over, hvor stor betydning det har at vide noget om hjernen og om, hvordan den viden er afgørende når man står med en potentiel kunde. Niels-Henrik gav os en fantastisk ny viden om, hvordan menneskers adfærd er styret af hjernen, og hvordan den kan påvirkes, hvis man vil sælge et produkt eller en holdning. Vildt spændende. Og når man ved hvorfor mennesker gør som de gør, siger som de siger, handler som de gør, har man vigtig indsigt i menneskers adfærd. Det var nemt at forstå, at markedsføring og salgsarbejdet skal nytænkes. Og hans humor gjorde det også til en underholdende aften.”

Annette Spicker Bruhn

Iværksætterikonsulent, ProVarde, Varde kommune

”Niels-Henrik ikke bare skaber billeder med ord, han viser og fortæller i billeder, som beviser hvor vigtig det er at brande og kommunikere med omtanke. Han giver gavmildt ud af egen erfaring fra sit eget serie-iværksætter liv – igen er det visuelle i præsentationen med til at give hukommelse til de mange tips, tricks og værktøjer, han formidler i løbet af de 2 fantastiske timer. En spændende og givende session, hvor Niels-Henrik overbeviser os om, at den gode storytelling er vigtig som aldrig før.”

Peter Nyborg

Direktør, PE Offset A/S

”Vi inviterede Niels-Henrik til at holde et foredrag for trykkeriets ledende medarbejdere og sælgere, og vi fik et lærerigt og underholdende indblik i hvad kunderne går op i, og hvordan branding, kommunikation og salg hænger sammen. Det var spændende og interessant at få indsigt i hvordan venstre- og højre halvdel af hjernen har modsætninger, og hvordan vi kan bruge den viden i vores kommunikationen med kunder.”