Skab mindeværdige kundeoplevelser - og bliv kundens foretrukne samarbejdspartner

Ian Wisler-Poulsen

Ekspert i kundeoplevelser, forfatter og foredragsholder

Hvem er Ian Wisler-Poulsen
Ian Wisler-Poulsen er ekspert i kundeoplevelser. Han hjælper private virksomheder og offentlige organisationer med at skabe bedre oplevelser for deres ”kunder” gennem formidling.
Ian Wisler-Poulsen er anerkendt for sine foredrag. Han har været keynote-speaker på adskillige konferencer og holdt oplæg i flere lande i Europa og i USA. Sidst men ikke mindst er han manden bag en række fagbøger bl.a. ”Grundbog i servicedesign”, som bliver brugt på flere videregående uddannelser – herunder CBS. Senest i 2021 har han udgivet sin 6. bog ”Tag ansvar for kundeoplevelsen”.

Det får du ud af et foredrag med Ian Wisler-Poulsen
Arbejdet med kundeoplevelser handler grundlæggende om at forstå kundens perspektiv. Det handler om at sætte ”kunden” i centrum for leverancen og sætte medarbejderne i centrum for processen.
Ian Wisler-Poulsen hjælper organisationer med at skabe et bedre fundament for kundeoplevelser blandt medarbejdere og ledere i virksomheden.
Du bliver bedre til at forstå kundens perspektiv, hvilke elementer der bidrager til kundens oplevelse, og hvordan du selv kan gøre en forskel med simple handlinger. Herudover får du en forståelse for, hvordan virksomheden kan blive mere attraktiv samtidig med, at den bliver mere effektiv. 

Derfor skal du booke et foredrag med Ian Wisler-Poulsen
Kundeoplevelser er en altafgørende faktor for virksomheder på tværs af brancher. Ian Wisler-Poulsen tager dig med på en rejse, hvor du får indblik i, hvordan kundeoplevelser kan være med til at gøre en afgørende forskel. Og hvordan du som leder og medarbejder skal arbejde med den gode kundeoplevelse gennem hele kunderejsen. Ian Wisler-Poulsen bruger konkrete case-eksempler fra forskellige virksomheder. Her har teorien et krystalklart afsæt i den virkelige verden.

Du kan også booke Ian Wisler-Poulsen til online foredrag og virtuelle arrangementer

Foredrag

Tag ansvar for kundeoplevelsen

Kundeoplevelser anses for at være et af de største uudnyttede potentialer for virksomheder på tværs af brancher. I dette inspirerende foredrag tage Ian Wisler-Poulsen dig med på en rejse gennem gode kundeoplevelser. Du hører, hvorfor det er relevant at arbejde med kundeoplevelser? Hvad vil det sige at arbejde med kundeoplevelser? Og sidst – men absolut ikke mindst – hvordan ledere og medarbejdere kan arbejde aktivt med kundeoplevelser?  

Kundeoplevelser har flere typer udbytte. De giver en bedre økonomi i form af øget indtjening og besparelser pga. øget effektivitet. Derudover bliver opgaven lettere at løse, fordi det er lettere at samarbejde med tilfredse kunder. Deres villighed til at tilgive fejl er markant større. Endelig kan ambassadøreffekten bidrager til øget kendskab, troværdighed og bedre image for virksomheden.

Foredraget er krydret med praktiske eksempler fra den virkelige verden. Du ser, hvordan teori bliver brugt i praksis hos en række forskellige virksomheder – store som små.


 

Workshop & Masterclass

Du har også mulighed for at booke Ian Wisler-Poulsen til en workshop eller MasterClass i Customer Experience Management (CEM) - kundeoplevelser. 

Det handler primært om at sætte mennesket (kunden) i centrum for processen. Alt skal ses fra kundens perspektiv for at forstå, hvordan du kan bidrage til oplevelsen og ikke kun ydelsen. Ian Wisler-Poulsen taler også ud fra et holistisk perspektiv og samskabelse (co-creation). 

I løbet af workshoppen vil I få konkrete eksempler på, hvad jeres virksomhed og medarbejdere kan gøre for at sikre bedre kundeoplevelser hos jer. 

Gennem hele workshoppen vil der være praktiske øvelser, som skal give inspiration og motivere jer til det efterfølgende arbejde og implementering. 

Masterclassen varer en hel dag fra 08:00-16:00, hvor I udover teori og praktiske øvelser også vil opleve kunde oplevelsen på egen krop. 

Indhold i både Masterclass og workshop bliver aftalt i tæt samarbejde med dig, så undervisningen tager udgangspunkt i jeres situation, behov og ønsker. 

Du er altid velkommen til at sende os en forespørgsel i kontaktformularen her til højre. Du er også velkommen til at ringe til vores dygtige konsulenter på 22 80 60 56 eller via mail info@speakerslounge.dk. Vi glæder os til at tale med dig.


Helene Hedegaard

Virksomhedsejer, Nordic Print Company

"Jeg har deltaget i flere af dine foredrag, bl.a. i Service Design, 20 Design Principper, og senest Portfolio Design. Jeg går derfra hver gang inspireret på ny og med glæde i designsindet. Den røde tråd er altid til stede, spørgsmål bliver altid besvaret fuldt ud og brugbar læring er lige til at tage med hjem ved fyraften. Jeg ser på forhånd frem til flere foredrag i fremtiden"

 

Morten Aagaard

Underdirektør, Jeudan

”Jeg kan klart anbefale Ian. Han leverede et super indspark med gode eksempler og gav i det hele taget mig og Jeudans øvrige chefgruppe noget at tænke over på en workshop i forbindelse med en kommende strategiplanlægning.”

Mie Møller Olesen

Konsulent, HK

”Jeg har haft den store fornøjelse at arbejde sammen med Ian i flere år, både i HK og i forbindelse med min tidligere arbejdsplads. Ian har undervist medarbejderne i CEM og servicedesign i grupper på op til 30 personer.
Ian ved virkelig, hvad han taler om. Han er fantastisk til at skabe engagement og formidle det faglige på en levende og håndgribelig facon, der gør det let at omsætte til praksis hjemme på arbejdspladsen.”

Marianne Riis Søborg

Leder af Borgerservice, Furesø Kommune

”Jeg kan varmt anbefale Ian Wisler-Poulsen, hvis du vil have hjælp til at forbedre og udvikle kundeoplevelsen i din virksomhed. Han kan trylle. Og det hele kommer fra hjertet. Han er autentisk. Hver gang! Det er den bedste rejse, du kan tage dine medarbejdere på.”

Mogens Bjerre

Lektor, CBS

"Ian har været indlægsholder på meget forskellige arrangementer på CBS, men uanset forskellighederne, er det høje niveau en konstant, ikke mindst i forhold til at kunne levere indhold, der er både let forståeligt og nemt at oversætte til egen praksis."

Stig Bortfeldt

Forhandlerudviklingskonsulent, SEAT

”Ian leverede en helstøbt indsats ved vores CEM-uddannelsesforløb for 36 forhandlere og ved vores årlige Service-workshop for 42 Servicerådgivere. Begge gange med kunderejsen i fokus. Hver eneste gang jeg har oplevet Ian, er han lykkes via lavpraktiske værktøjer at inspirere og engagere deltagerne. Han har en evne til at formidle i harrehøjde, så det er let at implementere hjemme i de enkelte forretningerne. Jeg giver Ian mine varmeste anbefalinger.”