Skab mindeværdige kundeoplevelser

- og bliv kundens foretrukne samarbejdspartner

Ian Wisler-Poulsen

Ekspert i kundeoplevelser, forfatter og foredragsholder

Hvem er Ian Wisler-Poulsen
Ian Wisler-Poulsen er ekspert i kundeoplever. Han hjælper private virksomheder og offentlige organisationer med at skabe bedre oplevelser for deres ”kunder” gennem formidling.
Ian Wisler-Poulsen er anerkendt for sine foredrag. Han har været keynote-speaker på adskillige konferencer og holdt oplæg i flere lande i Europa og i USA. Sidst men ikke mindst er han manden bag en række fagbøger bl.a. ”Grundbog i servicedesign”, som bliver brugt på flere videregående uddannelser – herunder CBS. Senest i 2021 har han udgivet sin 6. bog ”Tag ansvar for kundeoplevelsen”.

Det får du ud af et foredrag med Ian Wisler-Poulsen
Arbejdet med kundeoplevelser handler grundlæggende om at forstå kundens perspektiv. Det handler om at sætte ”kunden” i centrum for leverancen og sætte medarbejderne i centrum for processen.
Ian Wisler-Poulsen hjælper organisationer med at skabe et bedre fundament for kundeoplevelser blandt medarbejdere og ledere i virksomheden.
Du bliver bedre til at forstå kundens perspektiv, hvilke elementer der bidrager til kundens oplevelse, og hvordan du selv kan gøre en forskel med simple handlinger.

Derfor skal du booke et foredrag med Ian Wisler-Poulsen
Gode kundeoplevelser er blevet en altafgørende faktor for virksomheder på tværs af brancher. Ian Wisler-Poulsen tager dig med på en rejse, hvor du får et indblik i, hvordan kundeoplevelser kan være med til at gøre en afgørende forskel. Og hvordan du som leder og medarbejder skal arbejde med den gode kundeoplevelse gennem hele kunderejsen. Ian Wisler-Poulsen bruger konkrete case-eksempler fra forskellige virksomheder. Her har teorien et krystalklart afsæt i den virkelige verden.

Sprog
Dansk & Engelsk

Rejser fra
København

 

Foredrag

Tag ansvar for kundeoplevelsen

Kundeoplevelser anses for at være et af de største uudnyttede potentialer for virksomheder på tværs af brancher. I dette inspirerende foredrag tage Ian Wisler-Poulsen dig med på en rejse gennem gode kundeoplevelser. Du hører, hvorfor det er relevant at arbejde med kundeoplevelser? Hvad vil det sige at arbejde med kundeoplevelser? Og sidst – men absolut ikke mindst – hvordan ledere og medarbejdere kan arbejde aktivt med kundeoplevelser?  

Bedre kundeoplevelser giver bedre bundlinje
Kundeoplevelser har flere typer udbytte. De giver en bedre økonomi i form af øget indtjening og besparelser pga. øget effektivitet. Derudover bliver opgaven lettere at løse, fordi det er lettere at samarbejde med tilfredse kunder. Deres villighed til at tilgive fejl er markant større. Endelig kan ambassadøreffekten bidrager til øget kendskab, troværdighed og bedre image for virksomheden.

Hilsner fra den virkelige verden
Foredraget er krydret med praktiske eksempler fra den virkelige verden. Du ser, hvordan teori bliver brugt i praksis hos en række forskellige virksomheder – store som små.

Send en uforpligtende forespørgsel på Ian Wisler-Poulsen

- Du får svar inden for kort tid

    Helene Hedegaard

    Virksomhedsejer, Nordic Print Company

    "Jeg har deltaget i flere af dine foredrag, bl.a. i Service Design, 20 Design Principper, og senest Portfolio Design. Jeg går derfra hver gang inspireret på ny og med glæde i designsindet. Den røde tråd er altid til stede, spørgsmål bliver altid besvaret fuldt ud og brugbar læring er lige til at tage med hjem ved fyraften. Jeg ser på forhånd frem til flere foredrag i fremtiden"

     

    Relaterede foredrag

    Bastian Overgaard

    Styrk samarbejde, motivation og trivsel gennem Silent Co-creation Bastian Overgaard Hvem er Bastian OvergaardBastian Overgaard er ledelsesrådgiver, forfatter ...

    Iris Engelund

    Sæt dit talent i spil - og styrk dine relationer og samarbejde Iris Engelund Hvem er Iris Engelund Iris ...
    Hardeep Dhanjal, SPEAKERSlounge foredrag, Arbejdskultur, Forandring, Formidling, Kommunikation, Kultur, Ledelse & Lederudvikling, Medarbejderudvikling, Organisation, Personlig udvikling, Teamudvikling Udvikling

    Hardeep Dhanjal

    Udnyt dit fulde potentiale - Og skab positive forandringer HARDEEP DHANJAL Hvem er Hardeep DhanjalHardeep har en baggrund ...

    Laura Faurschou

    Sådan kommer du ud over scenekanten med dit budskab Laura Faurschou Hvem er Laura FaurshouLaura Faurschou har gennem ...
    Victor Fddersen, foredrag, foredragsholder, book foredrag, vinderteam, OL guldSPEAKERSlounge foredrag,

    Victor Feddersen

    Vinterteams skaber resultater - og har det sjovere Victor Fedderesn Hvem er Victor FeddersenVictor Feddersen er tidligere dansk ...
    Smild dig glad, bog, Jesper Bergstrøm, SPEAKERSlounge foredrag

    Jesper Bergstrøm

    Boost dit salg - ved at afkode og forstå dine kunders kropssprog JESPER BERGSTRØM Jespers foredrag og peptalks ...
    Grums, SPEAKERSLounge, foredrag, foredragsholder

    Simon og Rasmus fra Grums

    Gode historier om iværksætteri, bæredygtighed & kaffegrums - fra kaffegrums til hudpleje. Ja, den er god nok. SIMON ...
    Steffen Lykke Rasmussen, SPEAKERSlounge, foredrag, foredragsholder, book foredrag

    Steffen Lykke Rasmussen

    Gentænk de sociale indsatser - social iværksætter som skaber innovative sociale løsninger STEFFEN LYKKE RASMUSSEN Hvem er Steffen ...
    Mikael kamper, SPEAKERSlounge, foredrag, tlf. 27606005, foredragsholder

    Mikael Kamber

    Skru op for din arbejdsglæde, motivation og trivsel - få konkrete værktøjer fra positiv psykologi Mikael Kamber Hvem ...
    Tina Nielsen, SPEAKERSlounge foredrag, Tlf. 27606005

    Tina Nielsen

    Slip stressen - Tinas tilgang til stresscoaching er at koble selve coachingen med mentaltræning, for at opnå det ...
    Osama Salame_SPEAKERSlounge foredrag_

    Osama Salame

    Historier, der rykker! - motivation, historiefortælling og effekten af storytelling OSAMA SALAME Jeg er vild med Storytelling og ...

    SPEAKERSlounge Foredragsrække 2021

    SPEAKERSlounge foredragsrække 2021 - kom til foredrag og bliv inspireret til dit næste arrangement I 2021 afholder SPEAKERSlounge ...
    Frederik Hansen, SPEAKERSLounge foredrag, foredragsholder, innovation, transformation

    Frederik Hansen

    Innovation, transformation og trendovervågning er vigtigere end nogensinde før - Bliv bedre forberedt til at håndtere en disruptiv ...

    Thomas Gerstrøm

    Din kærlighed til barnet udtrykkes også med et nej! - han giver forældre øvelser, metoder og tro på, ...
    Janni Bach, foredrag, Speakerslounge,

    Janni Bach

    Led som en leder - og dine medarbejdere arbejder med glæde JANNI BACH Janni Bach er en erfaren ...

    Yvonne Urban

    "Fremtidens karriere" - når talen falder på forretning koblet med menneskers karrieredrømme og arbejdsmarkedets agile udvikling. YVONNE URBAN ...
    Jytte Hollender, SpeakersLounge ,foredrag, find foredrage, foredragsholder, karriereudvikling

    Jytte Hollender

    De tre tidstyper®, karriereudvikling for kvinder og forskellene på mænd og kvinders kommunikationsform JYTTE HOLLENDER Jytte Hollender er ...
    peter winther, speakerslounge, foredrag

    Peter Winther

    Foredrag om kundeloyalitet - foredrag om kundeloyalitet, mental sundhed, konflikter, forandringer og personlig udvikling. PETER WINTHER Peter Winthers ...

    Jette Blok

    Skab bedre balance i din hverdag Jette Blok Det får du ud af et foredrag med Jette BlokDet ...
    Mathias Bruhn, SpeakersLounge, foredrag, personlig gennemslagskraft

    Mathias Bruhn

    Lær at brænde igennem i din karriere med stærke førstehåndsindtryk, præsentationer der huskes og karismatisk gennemslagskraft!  Mathias Bruhn ...
    Suzana Milovic, SpeakersLounge, foredrag.

    Suzana Milovic

    Bæredygtig business er fremtidens forretningsmodel Suzana Milovic Hvem er Suzana MilovicMed sig i bagagen har Suzana mere end ...
    Mads Keiser, SpeakersLounge, foredrag

    Mads Keiser

    Grin og bliv klog! - Underholdende foredrag om kønsforskelle, humor, arbejdsglæde og god kommunikation. MADS KEISER Foredragsholder, journalist, ...
    Thomas Nybro SpeakersLounge foredrag1

    Thomas Dybro

    Forstå misforståelser THOMAS DYBRO Forfatter, coach, foredragsholder, teamudvikling, underviser i gidseloverlevelse i Forsvaret Thomas var blandt de overlevende, ...
    Torben Wiese, Foredrag med Torben Wiese

    Torben Wiese

    Bryd dine vaner - og nå nye højder! Torben Wiese Hvem er Torben Wiese Torben Wiese er blandt Danmarks ...
    Annemette Digmann SpeakersLounge foredrag

    Annemette Digmann

    Forstå ledelse, samskabelse og innovation i det offentlige Annemette Digmann Hvem er Annemette DigmannAnnemette Digmann er aktionsforsker, og ...
    Foredrag med Rasmus Bagger, rasmus bagger, SpeakersLounge

    Rasmus Bagger

    Forøg din ydeevne! - foredrag og peptalks som er involverende og modige RASMUS BAGGER Foredragsholder, performance coach og ...
    Foredrag med Johnny Jensen

    Johnny Jensen

    Den professionelle kundeservice & IT servicedesk - Hvad kendetegner de gode kundeopleveler JOHNNY JENSEN Johnny Jensen formår på ...