Skab større kundeloyalitet med en abonnementsforretning

Andreas Dirksen

CEO & Co-founder af Sign-Up Academy, forfatter, iværksætter, investor og foredragsholder

Hvem er Andreas Dirksen
Andreas Dirksen er uddannet cand. oecon., men du kender ham nok bedre under navnet ”Abonnementskongen”, da han er Danmarks førende ekspert på udvikling og vækst af abonnementsforretninger. Han er CEO og Co-founder i SignUp Academy, som rådgiver virksomheder til at udvikle, launche, optimere og skalere abonnementsforretninger og medlemsklubber. Foreløbig har Andreas Dirksen sammen med sin partner Mette Fruensgaard arbejdet tæt sammen med ikke mindre end 500 virksomheder og organisationer fra både ind- og udland gennem workshops, foredrag, 1:1 sparringsforløb og kurser.
Andreas Dirksen er også manden bag Danmarks første store fordelsklub – Plusbog.dk. Plusbog.dk vandt Børsens Gazellepris for størst i vækst, og opnåede blandt andet at få 13.000 medlemmer på 5 uger. Virksomheden disruptede og forandrede på få år en hel branche, og Andreas Dirksen blev optaget i Kraks Blå Bog for sin indsats.

Derudover har Andreas Dirksen også udgivet bogen ”Sign Up – sådan skaber du en succesfuld abonnementsforretning”. Bogen er en bestseller i Danmark og #1 bestseller i USA, Australien og Storbritannien.

Det får du ud af et foredrag med Andreas Dirksen
Andreas Dirksen giver dig en værdifuld indsigt i, hvilken betydning en løbende og automatisk indtægt vil have for din forretning. Abonnement er relevant for alle typer af virksomheder – store som små. Du vil få konkrete værktøjer til, hvordan din virksomhed kan styrkes, så I ikke længere skal starte fra nul hver måned med at skabe salg og omsætning, men kan opnå en fast og automatisk indtægt. Andreas Dirksen giver dig viden og værktøjer til, hvordan du vækster og får succes med din abonnementsforretning.

Derfor skal du booke et foredrag med Andreas Dirksen
Foredraget bliver tilrettelagt i tæt samarbejde med dig ud fra din målgruppe, behov og ønsker. Derfor kan foredragets form og indhold også spænde vidt fra inspirations- og motivationsforedrag til det helt konkrete med håndgribelige tips og tricks. Andreas Dirksen har en enestående evne til at engagere deltagerne og begejstrer til at udvikle forretningen med abonnementer. Andreas Dirksen har selv skabt flere succesfulde forretninger baseret på medlemskab og abonnement og gennem hans egne erfaringer samt erfaringer fra de 500 virksomheder fra ind- og udland, som han har rådgivet til øget vækst og succes, vil du også kunne opnå succes med at styrke din forretning.

Du kan også booke Andreas Dirksen til online foredrag og virtuelle arrangementer

Foredrag

Få succes med din abonnementsforretning

Overvejer du at hoppe med på abonnementsbølgen? Eller ønsker du inspiration til at få mere vækst i din abonnementsforretning eller medlemsklub? Så kan Andreas Dirksen i dette inspirerende og udbytterige foredrag give dig værdifuld indsigt i og konkrete tips og tricks til, hvordan du udvikler, optimerer og vækster din forretning. Andreas Dirksen vil også give dig viden om, hvad målet er med abonnementer, og de fordele en abonnementsløsning giver dig og dine kunder.

Andreas Dirksen tager udgangspunkt i inspirerende cases fra de allerbedste i flere forskellige brancher, og kan f.eks. give dig indsigt i de 10 typiske fejl, der bliver begået, når man gerne vil skabe en succesfuld abonnementsforretning – og ikke mindst – hvordan du undgår at begå disse fejl. Samt vise dig hvilke trends, der er på vej inden for abonnementer, så du kommer på forkant med udviklingen.

Den allerstørste fejl du kan begå er…. at ignorere abonnements-revolutionen!


Styrk din kundeloyalitet

Andreas Dirksen vil i dette inspirerende foredrag give dig værdifuld viden om, hvordan du kan skabe stærke kunderelationer og dermed styrke din kundeloyalitet. Der er store win-win fordele ved høj kundeloyalitet, da du bl.a. ikke skal ud og jagte nye kunder konstant, men kan fokusere på at skabe salg og mersalg til dine eksisterende kunder.

Du vil i dette foredrag med Andreas Dirksen få opskriften på, hvordan du kan arbejde med abonnementer for at styrke din kundeloyalitet. Abonnement er kundeloyalitetens grand cru. Andreas Dirksen tager udgangspunkt i inspirerende cases fra det virkelige liv, hvor du kan se betydningen af kundeloyalitet og får forståelse for kunde touch points.

Derudover får du også 10 konkrete trin til, hvordan du kan styrke din kundeloyalitet. Trin, som du kan arbejde med allerede fra i morgen.

Den største fejl du kan begå er… at gøre ingenting!


Gør din forretning mere skalerbar

Vi kender alle følelsen af at løbe tør for tid. Men hvad gør du i din virksomhed, hvis du virkelig ikke har mere tid at sælge? Hvordan skaber du en skalerbar forretning?

Andreas Dirksen har mange års erfaringer med at skalere virksomheder, både som rådgiver og som direktør. Han vil derfor give dig konkret indblik i, hvad det vil sige at have en skalerbar forretning. Hvilke gevinster vil der være? Hvordan gør du? Og hvilke udfordringer vil du møde?

Andreas Dirksen giver dig i dette foredrag konkret viden fra spændende cases, som kan give inspiration til dit arbejde med at skabe en skalerbar forretning. Du får viden om, hvordan abonnementer fungerer som skalerbar forretningsmodel og værdifuld indsigt i, hvilke begrænsninger og flaskehalse du vil møde, hvis ikke du gør noget.

Du vil få 5 konkrete trin til, hvordan du kan øge skalerbarheden i din virksomhed.

Den største udfordring er ofte…. dig selv og dit mindset!


Referencer er på vej!