Skab ekstraordinære resultater gennem kundeloyalitet og arbejdsglæde

Peter Winther

Loyalitetsekspert, forfatter, strategisk virksomhedsudvikler, international foredragsholder og ECHO dommer, underviser, coach og mentor.

Hvem er Peter Winther
Peter Winther har siden sin karrieres begyndelse i 1987 beskæftiget sig med adfærdspsykologi, ledelse, salg, marketing, CRM og CEM samt loyalitetsudvikling. Alt sammen både på strategisk, taktisk, konceptuelt og operationelt niveau. Peter Winthers mantra er, at kun gennem et holistisk fokus på medarbejdere, kunder og det omkringliggende samfund sikrer virksomheden sig vedvarende succes. 

Det får du ud af et foredrag med Peter Winther
Peter Winther kan tilbyde en bred vifte af foredrag, som giver mulighed for at opnå endnu gladere og loyale medarbejdere. Medarbejdernes professionelle indsats skaber glade og tilfredse kunder samt et bedre image i det omkringliggende samfund. 
Peter Winther skræddersyr alle foredrag. Det specifikke indhold vil derfor blive aftalt i samarbejde med dig, så det passer ind i netop jeres hverdag, situation og matcher jeres behov og ønsker. 

Derfor skal du booke et foredrag med Peter Winther
Når du booker et foredrag med Peter Winther vil du møde en ærlig og direkte foredragsholder, som forstår at lære fra sig og hjælpe dig til at tage ansvar og se indad. Foredraget kan udbygges med en workshop, hvor I får mulighed for at sætte fokus på netop det, som er vigtigt i jeres organisation. Se mere under fanen "Workshops".

Foredrag

 

 


Foredrag om personlig udvikling

Arbejdsglæde skaber loyale medarbejdere, der i gennemsnit bidrager med 2,7 gange mere til bundlinjen. Ligeledes er tilfredse medarbejdere 12 % mere effektive.

Lær hvordan tilfredshed, arbejdsglæde og loyalitet kan skabe ekstraordinære resultater og medvirke til at skabe optimal fremtidig vækst. 


Få et positivt mindset

Et positivt mindset kan producere positive holdninger, og positive holdninger fører til positive resultater. At tænke stort og positivt er en succesfuld vane, som kan indøves.

Her får deltagerne tro på, at man skaber sin egen fremtid og tips til, hvordan de kan få maksimalt udbytte af positiv tænkning.


Lær at tackle konflikter

Konflikter er en del af hverdagen og skal ikke bare løses, men håndteres på professionel vis.

Deltagerne får værktøjer til at håndtere konflikter i det daglige, så ikke de eskalerer. De lærer samtidig hvordan kommunikationen i konflikter optimalt bør være.


Sådan håndterer du irriterende typer

Selvom styrken i et team ligger i menneskers forskellighed, er det ofte ”de andre”, altså dem der ikke er som os, der irriterer os mest i det daglige.

Med udgangspunkt i adfærdspsykologien kortlægges ”de irriterende typer”.

Gennem fokus på egen og andres foretrukne adfærd, lærer deltagerne sig selv og ”de andre” endnu bedre at kende – både hvad angår styrker og udviklingsmuligheder.


Bliv bedre til at håndtere forandringer

Det eneste konstante i vores hverdag er kravet til forandring. Vores forandringsparathed er under konstant pres, hvilket kan føre til øget travlhed eller i værste fald stress - selvom stress intet har at gøre med at have travlt.

Det er sundt for os at have mindre perioder med travlhed. Det skærper blot vores evne til at tage beslutninger, skabe overblik og ro. Deltagerne bliver positivt udfordret og inspireret i relation til deres evne til at håndtere forandringer, travlhed og positivt stress i dagligdagen.


Andre titler med Peter Winther kunne bl.a. være: 

  • Få større succes med telemarketing
  • Forbedr forhandlingsteknikken og øg succesraten
  • Opnå endnu bedre resultater gennem den rette salgsteknik
  • Lær at være kreativ på kommando.
  • Øge den personlige effektivitet
  • Opnå en stærk feedbackkultur i teamet/virksomheden
  • Lær at håndtere stress

 
Workshops

Tag fx en Master Class på én dag eller en Diploma Class på 2 dage i Employee Experience eller Customer Experience. Eller opnå den fulde Holistic Experience Certificering på 5 dage.

Peter Winther skræddersyr alle workshops, så det passer ind i jeres situation og matcher jeres behov. 

Kontakt vores konsulenter på 22 80 60 56 for at høre nærmere - eller udfyld kontaktformularen til højre, så kontakter vi dig hurtigst muligt. 

Vi glæder os til at høre fra dig!


 
Video

 

Nicole Schiedel Skytt

Senior kundesupporter og Faglig ansvarlig hos Nordania Leasing

“Jeg har haft fornøjelsen af at deltage i flere af Peters kurser i forbindelse med et lederuddannelsesforløb. Jeg har også haft et individuelt coachforløb med Peter. Peter er ærlig og direkte. Han har i den grad lært mig at tage ansvar og se indad. Jeg er blevet væsentlig bedre til at kommunikere og være løsningsorienteret. Peter har haft en stor betydning på den måde jeg agerer i dag - både professionelt og privat. Jeg kan kun på det varmeste anbefale Peter!”

Davis Eliasen

IT Development Manager | Agile Leader & Certified Coach

"Peter is a great coach and trainer both one-to-one and with larger groups. He brings lots of energy to the room, has deep understanding of people and businesses, and is always well-prepared. I highly recommend Peter for your organization"

Allan Nielsen

Owner at ittp | BNI Konsulent

“Peter is a very talented and experienced entrepreneur - He knows how to "Cut to the chase" and pinpoint any problems in an organization with the help of his Holistic view in every situation. We continue working together on a number of cases and Peter even helped our company to "Earn more and spend less doing it" - We highly recommended Peter and Winholistic.”