JOHNNY JENSEN

Professionel underviser og foredragsholder 

Johnny Jensen formår på en særlig måde at formidle budskabet om god kundeservice på en interessant, sjov og humoristisk måde.

Johnnys speciale er praktiske redskaber og håndgribelige metoder, der kan bruges med det samme, de er lært. Hans mange års erfaring inden for kundefastholdelse og kundeservice kommer til udtryk i både letforståelige teknikker til at skabe bedre kundeoplevelser – og ind i mellem i morsomme og provokerende mavepustere, der giver indblik i vores egen adfærd, der ofte er styret af vores indre autopilot – og ind i mellem er uhensigtsmæssig i forhold til at skabe optimale oplevelser for kunderne.

Johnny Jensens viden er solidt forankret i teori og videnskabelige analyser af adfærd, og afprøvet i praksis med konkrete resultater til følge – både i offentligt og privat regi.

Han er partner i virksomhederne Peopleteam og Serviceskolen.

Søg flere foredragsholdere her→

Sprog
Dansk, Engelsk

Rejser fra
Ballerup

 

Udtalelse

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse. Materialet er tungt, fyldt med begreber man skal kunne huske før noget giver mening, men instruktør Johnny formår at holde interessen og humøret oppe med en meget smitsom positiv attitude.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

______

Jeff Michael Bergman Vestergaard
GN Store Nord

 

Send en ufopligtende forespørgsel på Johnny Jensen her→

Foredrag

Den gode serviceoplevelse

Foredraget fokuserer på, hvordan du skaber den bedst mulige serviceoplevelse i enhver kundekontakt.   

Du vil efter foredraget vide hvad der menes med DNA’et i den gode serviceoplevelse, og har fået indsigt i:

• Hvad er service – set med kundens øjne?
• De 4 servicevarianter – hvad gør du selv?
• Service Mindset – hvordan ser det ud i praksis?
• Hvad er ægte kundefokus – forstå betydningen af at sætte kunden i centrum
• Peak End Rule – simple greb til den gode kundeoplevelse

Ovenstående foredrag er ideelt for dig, der ønsker at styrke din kommunikation med dine kunder. Du får indsigt i redskaber til at omsætte jeres serviceholdning til konkret adfærd.


Profiltyper – skab bedre service ved at håndtere folk forskelligt

Kender du dét, at du kan have svært ved at håndtere nogle typer af kunder, mens andre går som en leg? Det kan være ”måden de siger det på”, deres kropssprog, at de kan virke arrogante eller at de er alt for frembrusende.

Som kundeservicemedarbejder er det vigtigt, at du kan give alle kunder en positiv serviceoplevelse, uanset hvordan de møder dig. Du må derfor lære at se bagom den umiddelbare adfærd, og forstå kundens profil og intention.

Når foredraget er omme, har du både fået indsigt i kundernes typiske profiltyper, og samtidig fået indsigt i, hvordan du skaber en bedre dialog og service til forskellige profiltyper.

Du hører helt konkret om:
• At genkende de 4 grundlæggende profiltyper
• At spotte deres adfærd og forstå årsagen bag adfærden
• At forstå deres måde at kommunikere på


Kundeklager – sådan håndterer du dem korrekt

En kundeklage som ikke håndteres godt og professionelt, ender oftest i en mistet kunde. Men, hvis vi gør os umage for at håndtere den utilfredse kunde godt, så viser undersøgelser, at vi faktisk kan ende med at gøre endnu mere tilfredse og loyale end før klagen opstod.
Foredraget giver dig indsigt i helt konkrete kommunikative teknikker, som gør dig i stand til at håndtere utilfredse kunder.

Du hører bl.a. om:
• Hvordan du identificere de forskellige grader af konflikter?
• At sige nej på en god måde
• Hvordan forskellige typer reagerer når de er utilfredse
• At sætte personlige grænser for dig selv
• At styre samtalen i tilspidsede situation

Søg flere emner her

Workshops

Workshops – vi går mere i dybden

Vores workshops tager udgangspunkt i alle Johnnys foredrag, og her har vi muligheden for at gå endnu mere i dybden med de aktuelle emner som netop jeres virksomhed/organisation har lyst til og behov for at arbejde med. En workshop er typisk på 3-4 timer, men kan i øvrigt tilpasse netop jeres behov og muligheder.

Få en workshop der er helt tilpasset jeres arbejdsplads og arrangement.

Send os en uforpligtende foresprøgelse, og hør mere om hvordan i kan få en skræddersyet workshop, som passer perfekt til netop jeres virksomhed.

Brug for hjælp, kontakt en konsulent her →

Referencer

Nedenfor ser du en liste med udpluk af de udtalelser og feedback vi har fået fra vores kunder. Hvis du har spørgsmål eller ønsker uddybning af specifikke emner, er du velkommen til at kontakte os på +45 53 80 90 04

 

Johnny Jensen var en rigtig god underviser, og jeg vil til en hver tid anbefale ham til andre.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Ditte Scheving
Kriminalforsorgen

Johnny er yderst kompetent og dedikeret til sit arbejde. Hans viden er stor og ingen spørgsmål bliver slået hen.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Michelle Dupont
BEC

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse. Materialet er tungt, fyldt med begreber man skal kunne huske før noget giver mening, men instruktør Johnny formår at holde interessen og humøret oppe med en meget smitsom positiv attitude.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jeff Michael Bergman Vestergaard
GN Store Nord

Det er var en fornøjelse at blive undervist af Johnny, han er inde i stoffet, har altid en god forklaring eller en kobling til andre metoder og værktøjer, man føler sig altid godt klædt på og med fuldt udbytte! Tak

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Betina Schandorph Korterup
Schultz Information A/S

Jeg var meget begejstret for kurset. Både det faglige indhold, og måden Johnny formidlede indholdet på var rigtigt godt. Jeg vil helt sikkert kontakte Peopleteam næste gang, at vi skal afholde et kursus i vores Servicedesk.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Pernille Berg
Københavns Universitet

 

Send en uforpligtende forespørgsel på Johnny Jensen

- Du får svar inden for kort tid

    Johnny er yderst kompetent og dedikeret til sit arbejde. Hans viden er stor og ingen spørgsmål bliver slået hen. 
    På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

    ______
    Michelle Dupont
    BEC

    Johnny Jensen var en rigtig god underviser, og jeg vil til en hver tid anbefale ham til andre.
    På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

    ______
    Ditte Scheving

    Kriminalforsorgen

    Alt i alt var det en rigtig god oplevelse. Materialet er tungt, fyldt med begreber man skal kunne huske før noget giver mening, men instruktør
    Johnny formår at holde interessen og humøret oppe med en meget smitsom positiv attitude. 
    På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

    ______
    Jeff Michael Bergman Vestergaard

    GN Store Nord

    Jeg var meget begejstret for kurset. Både det faglige indhold, og måden Johnny formidlede indholdet på var rigtigt godt. Jeg vil helt sikkert kontakte Peopleteam næste gang, at vi skal afholde et kursus i vores Servicedesk.
    På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

    ______
    Pernille Berg

    Københavns Universitet

    Relaterede foredrag

    Ian Wisler-Poulsen

    Skab mindeværdige kundeoplevelser - og bliv kundens foretrukne samarbejdspartner Ian Wisler-Poulsen Hvem er Ian Wisler-PoulsenIan Wisler-Poulsen er ekspert ...

    Bastian Overgaard

    Styrk samarbejde, motivation og trivsel gennem Silent Co-creation Bastian Overgaard Hvem er Bastian OvergaardBastian Overgaard er ledelsesrådgiver, forfatter ...

    Iris Engelund

    Sæt dit talent i spil - og styrk dine relationer og samarbejde Iris Engelund Hvem er Iris Engelund Iris ...
    Victor Fddersen, foredrag, foredragsholder, book foredrag, vinderteam, OL guldSPEAKERSlounge foredrag,

    Victor Feddersen

    Vinterteams skaber resultater - og har det sjovere Victor Fedderesn Hvem er Victor FeddersenVictor Feddersen er tidligere dansk ...
    Smild dig glad, bog, Jesper Bergstrøm, SPEAKERSlounge foredrag

    Jesper Bergstrøm

    Boost dit salg - ved at afkode og forstå dine kunders kropssprog JESPER BERGSTRØM Jespers foredrag og peptalks ...
    Grums, SPEAKERSLounge, foredrag, foredragsholder

    Simon og Rasmus fra Grums

    Gode historier om iværksætteri, bæredygtighed & kaffegrums - fra kaffegrums til hudpleje. Ja, den er god nok. SIMON ...
    Steffen Lykke Rasmussen, SPEAKERSlounge, foredrag, foredragsholder, book foredrag

    Steffen Lykke Rasmussen

    Gentænk de sociale indsatser - social iværksætter som skaber innovative sociale løsninger STEFFEN LYKKE RASMUSSEN Hvem er Steffen ...
    Mikael kamper, SPEAKERSlounge, foredrag, tlf. 27606005, foredragsholder

    Mikael Kamber

    Skru op for din arbejdsglæde, motivation og trivsel - få konkrete værktøjer fra positiv psykologi Mikael Kamber Hvem ...
    Tina Nielsen, SPEAKERSlounge foredrag, Tlf. 27606005

    Tina Nielsen

    Slip stressen - Tinas tilgang til stresscoaching er at koble selve coachingen med mentaltræning, for at opnå det ...
    Osama Salame_SPEAKERSlounge foredrag_

    Osama Salame

    Historier, der rykker! - motivation, historiefortælling og effekten af storytelling OSAMA SALAME Jeg er vild med Storytelling og ...

    SPEAKERSlounge Foredragsrække 2021

    SPEAKERSlounge foredragsrække 2021 - kom til foredrag og bliv inspireret til dit næste arrangement I 2021 afholder SPEAKERSlounge ...

    Amy Doherty Jönsson

    Alle unge kan udvikle sig positivt og få den fremtid, de fortjener Amy Doherty Jönsson Hvem er Amy ...

    Thomas Gerstrøm

    Din kærlighed til barnet udtrykkes også med et nej! - han giver forældre øvelser, metoder og tro på, ...

    Yvonne Urban

    "Fremtidens karriere" - når talen falder på forretning koblet med menneskers karrieredrømme og arbejdsmarkedets agile udvikling. YVONNE URBAN ...
    Morten Brøgger, foredragsholder,SpeakersLounge, foredrag

    Morten Brünning Brøgger

    Unfolding Human Potential -Fremtidens lederegenskaber indebærer mod, kreativitet og nysgerrighed. MORTEN BRÜNNING BRØGGER Morten har mere end 15 ...
    Kenneth Dreyer, Speakerslounge, foredrag, foredragsholder find foredrag1

    Kenneth Dreyer

    Træn din mentale styrke og skab resultater Hvordan kan du øge din mentale styrke? KENNETH DREYER Mentaltræner, coach ...
    peter winther, speakerslounge, foredrag

    Peter Winther

    Foredrag om kundeloyalitet - foredrag om kundeloyalitet, mental sundhed, konflikter, forandringer og personlig udvikling. PETER WINTHER Peter Winthers ...

    Jette Blok

    Skab bedre balance i din hverdag Jette Blok Det får du ud af et foredrag med Jette BlokDet ...
    Mathias Bruhn, SpeakersLounge, foredrag, personlig gennemslagskraft

    Mathias Bruhn

    Lær at brænde igennem i din karriere med stærke førstehåndsindtryk, præsentationer der huskes og karismatisk gennemslagskraft!  Mathias Bruhn ...
    Dorte Møller Madsen, SpeakersLounge

    Dorte Møller Madsen

    Sælger I stadig, som da der var ledning på telefonen? DORTE MØLLER MADSEN Foredrag om BtB i en ...
    Suzana Milovic, SpeakersLounge, foredrag.

    Suzana Milovic

    Bæredygtig business er fremtidens forretningsmodel Suzana Milovic Hvem er Suzana MilovicMed sig i bagagen har Suzana mere end ...
    Balder Vent-Striim, ofredrag, SpeakersLounge 1

    Balder Vendt-Striim

    Styrk arbejdskulturen og øg arbejdsglæden Balder Vent-Striim Hvem er Balder Vendt-StriimBalder Vendt-Striim har gennem flere årtier arbejdet som ...
    Malue Montclaire Ignez, speakerslounge 300

    Malue Montclairre

    Det liv du ønsker...skal du få! MALUE MONTCLAIRRE Terapeut, foredragsholder og kursusleder. Malue hjælper mennesker med at gå ...
    Torben Wiese, Foredrag med Torben Wiese

    Torben Wiese

    Bryd dine vaner - og nå nye højder! Torben Wiese Hvem er Torben Wiese Torben Wiese er blandt Danmarks ...
    Peter Mygind SpeakersLounge foredrag

    Peter Mygind

    Det glade liv og den ægte arbejdslæde! PETER MYGIND Skuespiller, tv-vært, musiker, entertainer, konferencier og foredragsholder. Foredrag med ...
    Foredrag med Rasmus Bagger, rasmus bagger, SpeakersLounge

    Rasmus Bagger

    Forøg din ydeevne! - foredrag og peptalks som er involverende og modige RASMUS BAGGER Foredragsholder, performance coach og ...
    Foredrag med Marie Litrup, Marie Litrup SpeakersLounge 4

    Marie Litrup

    Genvind kontrollen over din tid Marie Litrup Hvem er Marie LitrupMarie Litrup har mere end 15 års erfaring ...
    Foredrag med Lars Godbersen

    Lars Godbersen

    Mød børn og forældre i øjenhøjde - og vær stolt af det, du gør! Lars Godbersen Hvem er ...
    Foredrag med Carina Heckscher, Carina Heckscher

    Carina Heckscher

    Lær at være 123% dig selv - ALTID CARINA HECKSCHER Hvem er Carina HeckscherCarina Heckscher brænder for at ...
    Trine Egede, foredrag, SpeakersLounge,

    Trine Egede

    Bæredygtig ledelse giver arbejdsglæde og trivsel Trine Egede Hvem er Trine EgedeTrine Egede er certificeret arbejdslystkonsulent og ledelsesrådgiver ...