SpeakersLounge

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Ring for professionel rådgivning Tlf. 53 80 90 04

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Johnny Jensen Kurdeservice SpeakersLounge1

JOHNNY JENSEN

Professionel underviser og foredragsholder 

Johnny Jensen formår på en særlig måde at formidle budskabet om god kundeservice på en interessant, sjov og humoristisk måde.

Johnnys speciale er praktiske redskaber og håndgribelige metoder, der kan bruges med det samme, de er lært. Hans mange års erfaring inden for kundefastholdelse og kundeservice kommer til udtryk i både letforståelige teknikker til at skabe bedre kundeoplevelser – og ind i mellem i morsomme og provokerende mavepustere, der giver indblik i vores egen adfærd, der ofte er styret af vores indre autopilot – og ind i mellem er uhensigtsmæssig i forhold til at skabe optimale oplevelser for kunderne.

Johnny Jensens viden er solidt forankret i teori og videnskabelige analyser af adfærd, og afprøvet i praksis med konkrete resultater til følge – både i offentligt og privat regi.

Han er partner i virksomhederne Peopleteam og Serviceskolen.

 

Søg flere foredragsholdere her→

Udtalelse

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse. Materialet er tungt, fyldt med begreber man skal kunne huske før noget giver mening, men instruktør Johnny formår at holde interessen og humøret oppe med en meget smitsom positiv attitude.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

______

Jeff Michael Bergman Vestergaard
GN Store Nord

 

Send en ufopligtende forespørgsel på Johnny Jensen her→

Foredrag

Den gode serviceoplevelse

Foredraget fokuserer på, hvordan du skaber den bedst mulige serviceoplevelse i enhver kundekontakt.   

Du vil efter foredraget vide hvad der menes med DNA’et i den gode serviceoplevelse, og har fået indsigt i:

• Hvad er service – set med kundens øjne?
• De 4 servicevarianter – hvad gør du selv?
• Service Mindset – hvordan ser det ud i praksis?
• Hvad er ægte kundefokus – forstå betydningen af at sætte kunden i centrum
• Peak End Rule – simple greb til den gode kundeoplevelse

Ovenstående foredrag er ideelt for dig, der ønsker at styrke din kommunikation med dine kunder. Du får indsigt i redskaber til at omsætte jeres serviceholdning til konkret adfærd.


Profiltyper – skab bedre service ved at håndtere folk forskelligt

Kender du dét, at du kan have svært ved at håndtere nogle typer af kunder, mens andre går som en leg? Det kan være ”måden de siger det på”, deres kropssprog, at de kan virke arrogante eller at de er alt for frembrusende.

Som kundeservicemedarbejder er det vigtigt, at du kan give alle kunder en positiv serviceoplevelse, uanset hvordan de møder dig. Du må derfor lære at se bagom den umiddelbare adfærd, og forstå kundens profil og intention.

Når foredraget er omme, har du både fået indsigt i kundernes typiske profiltyper, og samtidig fået indsigt i, hvordan du skaber en bedre dialog og service til forskellige profiltyper.

Du hører helt konkret om:
• At genkende de 4 grundlæggende profiltyper
• At spotte deres adfærd og forstå årsagen bag adfærden
• At forstå deres måde at kommunikere på


Kundeklager – sådan håndterer du dem korrekt

En kundeklage som ikke håndteres godt og professionelt, ender oftest i en mistet kunde. Men, hvis vi gør os umage for at håndtere den utilfredse kunde godt, så viser undersøgelser, at vi faktisk kan ende med at gøre endnu mere tilfredse og loyale end før klagen opstod.
Foredraget giver dig indsigt i helt konkrete kommunikative teknikker, som gør dig i stand til at håndtere utilfredse kunder.

Du hører bl.a. om:
• Hvordan du identificere de forskellige grader af konflikter?
• At sige nej på en god måde
• Hvordan forskellige typer reagerer når de er utilfredse
• At sætte personlige grænser for dig selv
• At styre samtalen i tilspidsede situation

Søg flere emner her

Workshops

Workshops – vi går mere i dybden

Vores workshops tager udgangspunkt i alle Johnnys foredrag, og her har vi muligheden for at gå endnu mere i dybden med de aktuelle emner som netop jeres virksomhed/organisation har lyst til og behov for at arbejde med. En workshop er typisk på 3-4 timer, men kan i øvrigt tilpasse netop jeres behov og muligheder.

Få en workshop der er helt tilpasset jeres arbejdsplads og arrangement.

Send os en uforpligtende foresprøgelse, og hør mere om hvordan i kan få en skræddersyet workshop, som passer perfekt til netop jeres virksomhed.

Brug for hjælp, kontakt en konsulent her →

Referencer

Nedenfor ser du en liste med udpluk af de udtalelser og feedback vi har fået fra vores kunder. Hvis du har spørgsmål eller ønsker uddybning af specifikke emner, er du velkommen til at kontakte os på +45 53 80 90 04

 

Johnny Jensen var en rigtig god underviser, og jeg vil til en hver tid anbefale ham til andre.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Ditte Scheving
Kriminalforsorgen

Johnny er yderst kompetent og dedikeret til sit arbejde. Hans viden er stor og ingen spørgsmål bliver slået hen.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Michelle Dupont
BEC

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse. Materialet er tungt, fyldt med begreber man skal kunne huske før noget giver mening, men instruktør Johnny formår at holde interessen og humøret oppe med en meget smitsom positiv attitude.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jeff Michael Bergman Vestergaard
GN Store Nord

Det er var en fornøjelse at blive undervist af Johnny, han er inde i stoffet, har altid en god forklaring eller en kobling til andre metoder og værktøjer, man føler sig altid godt klædt på og med fuldt udbytte! Tak

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Betina Schandorph Korterup
Schultz Information A/S

Jeg var meget begejstret for kurset. Både det faglige indhold, og måden Johnny formidlede indholdet på var rigtigt godt. Jeg vil helt sikkert kontakte Peopleteam næste gang, at vi skal afholde et kursus i vores Servicedesk.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Pernille Berg
Københavns Universitet

 

Send en uforpligtende forespørgsel på Johnny Jensen

- du får svar inden for kort tid!

Johnny er yderst kompetent og dedikeret til sit arbejde. Hans viden er stor og ingen spørgsmål bliver slået hen. 
På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

______
Michelle Dupont
BEC

Johnny Jensen var en rigtig god underviser, og jeg vil til en hver tid anbefale ham til andre.
På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

______
Ditte Scheving

Kriminalforsorgen

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse. Materialet er tungt, fyldt med begreber man skal kunne huske før noget giver mening, men instruktør
Johnny formår at holde interessen og humøret oppe med en meget smitsom positiv attitude. 
På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

______
Jeff Michael Bergman Vestergaard

GN Store Nord

Jeg var meget begejstret for kurset. Både det faglige indhold, og måden Johnny formidlede indholdet på var rigtigt godt. Jeg vil helt sikkert kontakte Peopleteam næste gang, at vi skal afholde et kursus i vores Servicedesk.
På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

______
Pernille Berg

Københavns Universitet

Relaterede foredrag

torben Lorentsen, Speakerslounge, foredrag

Torben Lorentsen

DIN styrke til succes - findes i din personlighed og passion!! TORBEN LORENTSEN Foredragsholder, underviser, mentor og menneske ...
Georg-Julin, Speakerslounge foredrag, foredragsholdere

Georg Julin

Hvor blev den danske humor af? - kommunikation for alle aldersklasser GEORG JULIN Kommunikationsrådgiver, journalist, underviser, programtilrettelægger for ...
Amy Doherty Jönsson, speakerslounge, foredrag, foredragsholder

Amy Doherty Jönsson

Teenagementor som ALTID hepper på de unge - alle unge er i stand til at udvikle sig positivt ...

Thomas Gerstrøm

Din kærlighed til barnet udtrykkes også med et nej! - han giver forældre øvelser, metoder og tro på, ...
Ulrich Fredberg Speakerslounge foredrag

Ulrich Fredberg

High Performance ledelse i det offentlige - Hvad kan vi lære fra fodboldverdenen? ULRICH FREDBERG Ledende overlæge, professor, ...

Yvonne Urban Carlstedt

"If you can dream it, you can do it" - eller hvad??? Kom med på en brutalt ærlig, ...
Morten Brøgger, foredragsholder,SpeakersLounge, foredrag

Morten Brünning Brøgger

Unfolding Human Potential -Fremtidens lederegenskaber indebærer mod, kreativitet og nysgerrighed. MORTEN BRÜNNING BRØGGER Mentaltræner og erhvervscoach, Team- og ...
Marie Laursen, speakerslounge, pigen med glasknoglerne, foredragsholder

Marie Laursen

"Sæt turbo på din livsglæde" Ærlige og inspirerende foredrag om både sygdom, livsglæde, jernvilje og humor. Marie Holm ...
Kenneth Dreyer, Speakerslounge, foredrag, foredragsholder find foredrag1

Kenneth Dreyer

Træn din mentale styrke og skab resultater Hvordan kan du øge din mentale styrke? KENNETH DREYER Mentaltræner, coach ...
peter winther, speakerslounge, foredrag

Peter Winther

Foredrag om kundeloyalitet, mental sundhed, konflikter, forandringer og personlig udvikling. PETER WINTHER Loyalitetsekspert, forfatter, strategisk virksomhedsudvikler, international foredragsholder ...

Jette Blok

Do Less – Be More - Skab balance i din hverdag JETTE BLOK Foredragsholder, Coach, StressKonsulent, Terapeut, YogaMamma ...
Mathias Bruhn, SpeakersLounge, foredrag, personlig gennemslagskraft

Mathias Bruhn

Lær at brænde igennem i din karriere med stærke førstehåndsindtryk, præsentationer der huskes og karismatisk gennemslagskraft!  Mathias Bruhn ...
Dorte Møller Madsen, SpeakersLounge

Dorte Møller Madsen

Sælger I stadig, som da der var ledning på telefonen? DORTE MØLLER MADSEN Foredragsholder, Digital Strateg og Forretningsudvikler ...
Suzana Milovic, SpeakersLounge, foredrag.

Suzana Milovic

Bæredygtig Business: Forretning og Udvikling med Mål og Mening SUZANA MILOVIC Foredragsholder, Forretningsudvikler og Forandringsleder Suzana inviterer til ...
Balder Vent-Striim, ofredrag, SpeakersLounge 1

Balder Vendt-Striim

Arbejdsglæde og styrket kultur Balder Vent-Striim Foredragsholder & CEO i virksomheden 360Job. Balder Vendt-Striim har gennem de seneste ...
Malue Montclaire Ignez, speakerslounge 300

Malue Montclairre Ignez

Det liv du ønsker...skal du få! MALUE MONTCLAIRRE IGNEZ Terapeut, foredragsholder og kursusleder. Malue hjælper mennesker med at ...
Anders Bircow foredrag, SpeakersLounge

Anders Bircow

Sæt dig selv i førersædet og tag ansvar. Du kender ham som "ham i midten" og den ene ...
Hannelise og Simone foredrag, SpeakersLounge

Hannelise og Simone

Livsglæde og musikalske guldkorn HANNELISE OG SIMONE Hannelise er foredragsholder, NLP coach & CEO. Simone er musiker med ...
Allan Bo, speakersLounge 2

Allan Bo

Den svingende organisation - om samspil i organisationen ALLAN BO Foredragsholder, musiker og organisationsrådgiver. For at lykkes som ...
Torben Wiese, Foredrag med Torben Wiese

Torben Wiese

Scandinaviens vanebryder #1 TORBEN WIESE Foredragsholder, workshopkonsulent, forfatter og ledelsesrådgiver. Torben Wiese er kendt fra bl.a. DR, TV2, ...
Peter Mygind SpeakersLounge foredrag

Peter Mygind

Det glade liv og den ægte arbejdslæde! PETER MYGIND Skuespiller, tv-vært, musiker, entertainer, konferencier og foredragsholder. Foredrag med ...
https://speakerslounge.dk/pernille-aalund/

Pernille Aalund

'Tro, lykke og livsvalg' PERNILLE AALUND Forretningskvinde, Talkshowvært, Forfatter og Foredragsholder. Foredrag om krop, karriere og kærlighed. Pernille ...
Sanne Møller Skovgaard, SpreakersLounge foredrag

Sanne Møller Skovgaard

Mennesket i fokus SANNE MØLLER SKOVGAARD Foredragsholder, StressMaster og Coach. Hun arbejder med at sætte det enkelte menneske ...
Foredrag med Ole Wessung, Foredragsholder Ole Wessung SpeakersLounge

Ole Wessung

360° Sund virksomhed OLE WESSUNG Kiropraktor, foredragsholder, coach, inspirator & Direktør i virksomheden 360SUNDHED. Ole Wessung er én ...
Foredrag med Rasmus Bagger, rasmus bagger, SpeakersLounge

Rasmus Bagger

Forøg din ydeevne! RASMUS BAGGER Foredragsholder, performance coach og mental træner for sportens verden og erhvervslivet. Rasmus Bagger ...
Foredrag med Marie Litrup, Marie Litrup SpeakersLounge 4

Marie Litrup

Tid og overskud i hverdagen - Oplever du at mængden af opgaver, du skal nå, og tiden du ...
Foredrag med Lars Godbersen

Lars Godbersen

Humoristiske foredrag om børn og unge, opdragelse, ledelse og motivation LARS GODBERSEN Tidligere FLying Superkid og nu træner, ...
Foredrag med Carina Heckscher, Carina Heckscher

Carina Heckscher

Mennesket i fokus! Hun brænder for at sætte mennesket i fokus! KARINA HECKSCHERInspirator, forfatter, foredragsholder og workshopfacilitator. Carina ...
Trine Egede, foredrag, SpeakersLounge,

Trine Egede

Bæredygtig ledelse - giver arbejdsglæde og trivsel! TRINE EGEDE Foredragsholder & CEO i virksomheden Green Oak Academy. Trine ...